.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشنج در سخنرانی لاریجانی در قم و ناتمام ماندن سخنرانی وی
علی لاریجانی که در حرم حضرت معصومه (س) سخنرانی می کرد ، بعد از گذشته 4-3 دقیقه از سخنانش ، با شعارها و جنجال عده ای مواجه شد که حرم را به آشوب کشیدند و سخنان وی را قطع کردند.

شمال نیوز: سخنرانی علی لاریجانی نماینده مردم قم و رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان 22بهمن قم، با تشنج و درگیری نیمه تمام ماند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از  ایلنا، علی لاریجانی نماینده مردم قم و رئیس مجلس شورای اسلامی که ظهر امروز به عنوان سخنرانی اصلی جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصوم(س) قم، نتوانست سخنرانی خود را به پایان برساند، چرا که عده ای حدود 100 نفر از حامیان محمود احمدی نژاد که برخی از آن ها کفن پوش بودند، بلافاصله پس از آن که علی لاریجانی پشت تریبون قرار گرفت، شروع به سردادن شعارهایی از جمله "لاریجانی، بصیرت، بصیرت"، "خواص بی بصیرت، مایه ننگ ملت" و... کردند، اما لاریجانی بی توجه به این شعارها، سخنرانی خود را ادامه داد.

بعد از حدود دو الی سه دقیقه که سخنرانی لاریجانی همراه با هیاهوی این افراد ادامه داشت، به یک باره پرتاب مهرهای نماز حرم حضرت معصومه(س) به سمت علی لاریجانی و بعد از آن پرتاب کفش و نعلین نیز شروع شد، که بازهم علی لاریجانی به سخنرانی خود ادامه داد و به همین دلیل برخی از مردم قم و روحانیون حوزه علمیه که حامی نماینده شهرشان بودند، در جلوی جایگاه سخنرانی قرار گرفته و دست های خود را روی هوا نگاه داشتند تا مهرهای نمازی که به سمت جایگاه پرتاب می‌شود، به لاریجانی برخورد نکند.

علی لاریجانی یک بار خطاب به افراد شعاردهنده گفت آقایان حالا بنشینید، که این افراد شدت اعتراض خود را بیشتر کرده و رفته رفته از نقاط مختلف شبستان امام خمینی(ره) خود را به نزدیک ترین نقطه سخنرانی رساندند و نرده‌هایی که در صفوف اول و جایگاه چیده شده بود را انداخته و به سمت جایگاه سخنرانی حمله ور شدند که به همین دلیل محافظین رئیس مجلس مجبور شدند، وی را از شبستان امام خمینی(ره) بیرون ببرند.

پس از آن احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی که در دوران انتخابات مجلس نهم در لیست جبهه پایداری و حامیان آیت الله مصباح قرار داشت، روی جایگاه رفت و معترضین را به آرامش دعوت کرد.

حجت الاسلام سعیدی امام جمعه قم بلافاصله پشت تریبون قرار گرفت و خطاب به افراد حاضر در شبستان امام خمینی(ره) گفت: ای امیدهای دل رهبری، گوش به فرمان او حرکت کنید.

خاطرنشان می‌شود که شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) در تاریخ 15 خرداد 1385 نیز شاهد بی حرمتی عده ای از شاگردان آیت الله مصباح یزدی به آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بود، یعنی درست یک سال بعد از تهمت‌هایی که محمود احمدی نژاد نسبت به آیت الله هاشمی رفسنجانی زد، اما حال بعد از سخنان محمود احمدی نژاد در یکشنبه گذشته در مجلس شورای اسلامی و مسائلی که در مورد خانواده لاریجانی مطرح کرد، بازهم شبستان امام خمینی(ره) شاهد یک اقدام مشابه سال 85 بود.

برخی از مردم قم بعد از پایان این جلسه می گفتند جشن پیروزی انقلاب به کام مردم قم تلخ شد.

گفتنی است صبح امروز علی لاریجانی به محض ملحق شدن در بین مردم قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مورد استقبال جمعی از مردم قرار گرفت و آن‌ها باشعار الله اکبر، رئیس با ولایت حمایت حمایت؛ مورد استقبال مردم قرار گرفت.

بلافاصله بعد از این اقدام جمعی از حامیان محمود احمدی‌نژاد که در چهارراه شهدای قم پوسترهایی از محمود احمدی‌نژاد و رهبر مقام معظم انقلاب را با شعار زنده باد بهار و تو به ما جرأت طوفان دادی را به دست داشتند؛ به دنبال علی لاریجانی شعارهای لاریجانی بصیرت بصیرت و رئیس بی‌ولایت نمی‌خواهیم سردادند.

همچنین خبرگزاری مهر مراسم گزارش می دهد که گروهی از معترضان به رئیس مجلس هم اکنون در خیابان پشت شبستان حرم مطهر حضرت معصومه(س) تجمع کرده اند و با سر دادن شعارهایی علیه لاریجانی مانع خروج وی از حرم مطهر حضرت معصومه‌(س) شده‌اند.

در همین رابطه سایت خبری مجلس با سازماندهی خواندن اعتراضات به لاریجانی اینطور نوشت: صبح امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر مقدس قم عده اندکی که مشخص بود از قبل سازماندهی شده بودند ، تلاش کردند با برخی شعارها علیه رئیس مجلس مانع سخنرانی دکتر لاریجانی در مراسم شوند و در مراسم باشکوه گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در شهر مقدس قم ایجاد آشوب کنند.هنوز خبری در مورد برخورد با این دست از افراد منتشر نشده است.

این در حالی است که تلویزیون قم، پخش زنده خود را پس از این اتفاقات قطع کرد.

نکته تاسفبار اینکه همه این اتفاقات در حرم حضرت معصومه (س) و در حین راهپیمایی ملت در 22 بهمن به وقوع پیوست.

روایت خبرگزاری ایرنا

ایرنا نوشت: سخنرانی ˈ علی لاریجانی ˈ رییس مجلس شورای اسلامی با شعارهای مردم درباره ضرورت حفظ وحدت و اتحاد میان مسوولان ناتمام ماند.

هنگام سخنرانی رییس مجلس ؛ مردم ولایتمدار قم با سردادن شعارهایی مانع از ادامه سخنان وی شدند.

لاریجانی تلاش بسیاری کرد که مردم را به آرامش دعوت کند اما مردم با سردادن شعار همچنان مانع از ادامه سخنرانی وی شدند.

محافظان لاریجانی ، وی را از محل خارج کردند و پس از آن آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و امام جمعه موقت قم به جای لاریجانی به ایراد سخن پرداخت.

معترضان شعارهایی نظیر ˈخونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماستˈ، ˈحسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماستˈ، سر دادند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

منصور 21 بهمن 1391
هر چیزی رو به مشایی نچسبونین. خجالت نمیکشین؟ قبلا اصحاب فتنه بود قبلترش منافقین و حالا منحرفین!!! مردم خود جوش این کارو کردن. ربطی به کسی نداره؟ چرا برای هر کار مردمی ، فکر میکنین منحرفین این کارو کردن؟ شنیده ها حاکیست و ... این حرفای ضد ژورنالیستی رو کنار بذارین و واقعیت رو ببینین. این ایام ایام پیروزی انقلابه. یادتون نیست شاه هم به حرکت خود جوش مردم میگفت مرتجعین سرخ و سیاه مسبب تظاهرات هستن؟ شما هم که شدین شاه... فرقی باهاش ندارین اگه حرکات مردم رو پای فقط عده ای بگذارین...
صادق آل‌احمد 21 بهمن 1391
حرکت خودجوش بود. ربطی هم به شاگردان مصباح نداشت.
نا شناس 21 بهمن 1391
نمیگم لاریجانی ها حقشونه چون این کارا رو قبول ندارم و همین لاریجانی هارو صد بار بیشتر از امثال احمدی نژاد قبول دارم ولی اون روزی که همین روانبخش یک سری ... دور خودش راه انداخته بود و اون توهینهارو به هاشمی کردند و اینها سکوت کردند و هیچ کسی نگفت جناب روانبخش بالا چشمتان ابرو باید انتظار چنین روزی رو میکشیدند. ... اینها هدفشون حذف تمامی یاران انقلاب است.
نا شناس 21 بهمن 1391
من خودم در جلسه بودم ، مشخص بود از قبل سازماندهی شده بود. حالا از کجا، مشخص نیست....... واقعا خیلی ناراحت شدم.
احمد 22 بهمن 1391
پشت پرده ان افراد 100 نفری کفن پوش چه کسی است ؟ مگر رهبری هر کار افراطی را سر زنش نکردند؟ چرا نیاید جلوی این افراد ایستاد؟ اگر این بی نظمی ها رواج پیدا کند ان وقت جامعه به کجا خواهد رسید؟
محمد 22 بهمن 1391
بازم دروغ این همه جمعیت بعد میگید عده کمی اونایی هم که شعار میدادن جزعده کمی بقیه از آقا دفاع میکردن نه از احمدی نژاد
امير 22 بهمن 1391
با اين نظر موافقم.ننگ بر رانت و درود بر تفكر ولايت مدار.
شاهد 22 بهمن 1391
هر حرکتی که بر خلاف مصالح ومنافع نظام باشد از هرکی وهرکجا محکومست.خواه روسای قوا وخواه راهپیمان معترض 22 بهمن در قم. اینها مستقیاً در مسیر منافع غرب وآمریکا طی طریق مینمایند.
جمید سهیلی 22 بهمن 1391
دوست عزیز بفرمایید در استان قم فقط همین چند نفر خودشوند،جای شرمندگی است که برداشتاتتان بسیار جاهلانه است وبس.
siawash 22 بهمن 1391
هر که بر خلاف سخنان مقام عظمای ولایت گام بر میدارد عامل شیطان است شعار این گروه سازمان یافته مصداق در خط دشمنان انقلاب بودن میباشد.
علی 22 بهمن 1391
شک نباید کرد که این حرکت سازماندهی شده و از سوی عده ای فریب خورده از حیله های جریان انحرافی یا معاند صورت گرفته و هدف این افراد کاملا در خدمت اهداف دشمنان و اقدامشان بر خلاف راه و رهنمودهای رهبری معظم انقلاب بوده است. البته این چراغ فتنه ای است که متاسفانه با سخنان آقای احمدی نژاد در مجلس روشن شده و پیروان جریان انحرافی به آن دامن زده و هدفی جز آشوب در کشور آن هم با ظاهر ولایتمدارانه بدنبال آن است. این حرکت شوم عده ای اندک از فریب خوردگان کاملا از سوی مردم انقلابی ایران محکوم است.
احمد 22 بهمن 1391
فرق افراد خودسر وافراطی با بعضی ها که جامعه را ناامن می کنند چیست؟ مجازات اینها باید پیشتر از دیگران باشد /چون اینها به نام اسلام می ایند.
محسن 23 بهمن 1391
واقعا برای تو اجیر شده قدرت متاسفم چرا چیزی که نمی دانی می نویسی می دانم اعتقادی به قیامت نداری چطور می خوای جواب آیت الله مصباح را فردا قیامت بدی مگر نمی دانی آقا ایشان را مطهری زمان خطاب کردند مرگ بر هر چه وام دار رسانه ای .خدایا به حق حضرت زهرا (س) اگر قابل هدایت هدایت اگر نه نابود بگردان اجیر شدگان رسانه ای را.برو فکر کن
لبیک 23 بهمن 1391
یادم هست زمانی که لاریجانی از صدا و سیما می رفت گفت به علت ناراحتی قلبم می خواهم از کارهای سخت فاصله بگیرم حالا چی شده بر سختترین کارها گلیم دنیا را نقش می زند.
نا شناس 23 بهمن 1391
به امید فیلر شدن سایت شمال نیوز انشاله
نا شناس 24 بهمن 1391
اونایی که اونروز در جشن انقلاب بلوا کردند یک عده سگ هار بودن که استخوانهای جلوشون تموم شده بود. ننگ بر منافق.
خانلو 24 بهمن 1391
گلوگاهی=واقعا من با این سنم شرمم میشه برید از شهدا خجالت بکشید که 8 سال به خاطر شماها خون دادن
نا شناس 24 بهمن 1391
در جواب اون عزیزی که نوشته رهبری مصباح یزدی را مطهری زمان نامیدند باید عرض کنم رهبری فرمودند هیچ کس برای من هاشمی نمی شود و یا فرمودند نظر من به احمدی نژاد نزدیک است.... برادر عزیز ملاک حال افراد است.......
نا شناس 24 بهمن 1391
نشانه بی شخصیتی این افراد بی فکر بود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.